yoga

onsdag den 9. maj 2012

Påmindelser

I dag sad jeg på Ebay og ledte efter nogle fede tank tops og jeg faldt over nogle med yogasymboler og hindu guder. Jeg synes de var vildt fede og jeg klikkede dem straks i min kurv.
Mens jeg kikkede videre blev jeg ramt af tvivl, for et eller andet sted synes jeg, det er lidt kikset at gå ALL IN. Forstået på den måde, at fordi jeg elsker Yoga behøver jeg ikke kun gå i yoga tøj, haremsbukser, have smykker som OM-tegn og den slags.

Det hænger nok sammen med at jeg ikke mener man er "noget" hvis man har behov for at skiltre med det.

"Being powerful is like being a lady. If you have to tell people you are, you aren't." -- Margaret Thatcher

Så jeg synes det er en fed idé at tage lidt af gangen. Jeg har allerede haremsbukser og OM-smykker, så jeg dropper yoga tank tops og nøjes med almindelige ensfarvede :)

Denne tanke om ALL IN fik mig til at tænke videre på andre statemens. Jeg har f.eks en masse ringe med ord indgraveret. På billedet er det Wisdom, Belief og Courage. Jeg synes det er en fed reminder, så hver gang jeg kikker ned på min hånd. :)

Endnu stærkere kan kunsten på kroppen være. Jeg har selv seks tatoveringer, som for mig også er statements. Ikke om at anderledes, for det er jo blevet helt almindeligt, men om ting og personer der betyder noget i mit liv.

Ha en smuk dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar