yoga

tirsdag den 27. marts 2012

A Complaint Free World

For en uges tid siden modtog jeg endeligt mit lilla armbånd. Jeg havde læst om konceptet om en "brok fri" verden for nogle uger siden og jeg havde tjekket deres hjemmeside der fortalte om denne her idé, hvor man bærer et lilla armbånd på den ene arm. Hvis du så brokker dig, bagtaler nogen eller er negativ skal du skifte armbåndet over på den anden arm. Det tager 21 dage at ændre en vane, så når du har haft armbåndet på den samme arm i 21 dage, så bør du have vænnet dig af med at brokke, bicthe osv. Pointen er at skabe en mere positiv verden. Så du omgås andre på en mere positiv måde. Jeg er VILD med idéen og bestilte et armbånd til den bedskedne pris af 10 kr. 
Jeg må desværre se i øjnenen, at jeg brokker mig mere end jeg troede, for jeg har endnu ikke haft det på samme arm en hel dag. Men nu er jeg opmærksom på det og det bliver bedre ;-)
Brok er faktisk en vane og utrolig nemt at fylde en samtale ud med.

xx 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar