yoga

tirsdag den 10. april 2012

Et mislykket indlæg


Der er ikke så mange ting, der er gået godt for mig i dag. I småtings afdelingen kan jeg fortælle om dette blogindlæg. Det er nok 5. gang jeg skriver det, når jeg så trykker udgiv, så går siden ned. Jeg havde også lavet en video, der bare ikke vil uploade. Øv

Nå, men nok om det ;-)

I mange år har jeg synes, det var vildt sejt at kunne sidde og meditere i Lotusstillingen. Det er måske en smule overfladisk, men jeg kan ikke løbe fra det. Det var derfor en lidt barnlig sejr, da jeg så endelig kunne få det andet ben op på låret :-)

Jeg havde en lille video, hvor jeg viser, hvordan jeg går ind i stillingen, da det gjorde en stor forskel for mig, at få det ordentligt forklaret og vist.

Jeg praktiserer jo primært min yoga hjemme og bruger dvd'er og internet. En instruktør jeg rigtig godt kan lide er Alanna Kaivalya. Hun er meget ligetil og nede på jorden. Jeg kan rigtig godt lide hendes videoer.

Her har du hendes guide til Lotusstillingen. Jeg håber den vil gavne dig!!

xx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar