yoga

lørdag den 7. april 2012

lighthouse


Så længe jeg husker har jeg haft travlt med at hjælpe andre mennesker.

Jeg har arbejdet rigtig meget frivilligt og nærmest alt arbejde jeg har lavet, har været i omsorgsfag.
Jeg har arbejdet i Amnesty International, hos Landforeningen mod spiseforstyrrelser, med terminale patienter, som handicaphjælper osv.
Min store drøm er at blive selvstændig og hjælpe mennesker på lige præcis den måde jeg føler jeg kan bidrage aller mest med.

Jeg føler det er en stor del af min identitet af hjælpe andre mennesker og gøre en forskel og derfor synes jeg billedet er vildt fedt og så kommer jeg til at grine lidt af mig selv når jeg ser det for det er meget typisk mig. Hvis jeg var et fyrtårn ville jeg styrte rundt og lede efter mennesker og både at redde.

Så jeg overvejer at turde stole på, at jeg er et fyrtårn og jeg godt kan stå stille og bare lyse og det så er nok.

:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar