yoga

mandag den 16. april 2012

Genopbyggende yoga

Igår var jeg med min bruger til genopbyggende yoga i Fysiocenter Roskilde. Jeg kan desværre ikke huske navnet på læreren, men hun har haft undervist i centret i et stykke tid, men har vist lige sagt op.

Hun var en god lærer, rigtig sød og behagelig. Jeg fik lov til at være med til selve yogaen og det er jeg rigtig glad for!

Jeg synes stillingerne var super lækre. Man lå i stillingerne i 5 til 10 minutter. Der var mange hjælpemidler bl.a. en stor pølle-pude som blev brugt i af 90% af alle stillingerne.




Jeg må sige, at jeg virkelig nød det, men jeg synes det var mere yogainspireret end det egentlig var yoga.

Jeg blev dog virkelig inspireret. Det har givet mig noget at tænke over, når jeg selv skal undervise til efteråret.  I morgen skal jeg til time hos hamsa yoga, det glæder jeg mig meget til :)

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar