yoga

torsdag den 19. april 2012

Et lykkeligere liv?


Jeg elsker som tidligere nævnt ordsprog og visdomsord. Så jeg sidder og stener en masse af dem på bl.a. facebook. Jeg fandt over denne med gode råd til et liv fyldt med værdi og gnist:

  • Mediter dagligt - også selv om det kun bliver til en lille smule
  • Dyrk yoga eller anden fysisk udfoldelse på daglig plan
  • Velsign dine måltider med taknemmelighed
  • Elsk dig selv, med fejl og alt
  • Værdsæt hvert eneste øjeblik
  • Vær opmærksom over alt omkring dig


  • Send kærlig energi til alt levende
  • Mød alle med et smil
  • Giv store bjørnekram
  • Lig nøgen på jorden en gang i mellem
  • Græd når du har brug for det. Tårer er de ord hjertet ikke kan sige





  • Syg sange for det guddommelige i dit liv
  • Dans uden at tænke
  • Tilgiv dem der har gjort dig uret
  • Bliv venner med dine fjender
  • Få noget til at vokse fra et frø


  • Drik vand
  • Spis for at nære kroppen, ikke for at fylde den
  • Skab kunst af enhver art
  • Tal med dyr som om de forstår dig
  • Leg med børn på deres niveau
  • Søg visdom hos de ældre


  • Læs og skriv noget hver dag
  • Del gratis ud af din tid og energi når du kan
  • Vær åben overfor forandring
  • Hav omtanke overfor jorden
  • Slå din bekymrings knap fra
Jeg bliver i godt humør bare af at læse den. Min mand synes det er en urealistisk liste og det kan godt være den er det i sin helhed. Jeg vil prøve at tage forskellige punkter og have med mig i hverdagen.

Nyd dagen

xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar