yoga

fredag den 18. maj 2012

kage og smør

Forleden dag var jeg til tandlægen. Jeg er absurt tandlæge skræk og jeg skal have bedøvende medicin bare for at kunne møde frem og min dejlige mand går med mig hver gang og holder mig i hånden. Jeg havde et hul og måtte få det lavet.
Da jeg kom hjem og den værste bedøvelse havde lagt sig havde jeg meget ondt af mig selv og hvilken bedre måde at fejre selvmedlidenhed end KAGE ;o)

Senere på dagen da jeg havde gang i mit tredje stykke kage, skete der dog noget underligt. Halvejs igennem føltes det som om at kagen blev til ren smør. Både smagen og konsistensen ændrede sig og jeg kunne ikke få en bid mere ned.

Det synes jeg egentlig var streng. Jeg spiser ret sundt og når jeg for en gang skyld havde lyst og "lov" til kage så sagde min krop fra.

Jeg bebrejder selvfølgelig min yogapraksis. Yoga er snigende. Det er ikke kun fysiske øvelser du laver for din krop. Langsomt ændrer du dig på langt flere områder. Du begynder at ændre din kost. Du håndterer stress og udfordringer med mere ro og langsomt men sikkert begynder du at se verden gennem nye øjne. En dedikeret yogapraksis ændrer dig som person.
Nu er advarelsen givet videre :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar